27 Eylül 2011 Salı

akaryakıt

bugünün araştırması benim için hangi akaryakıt istasyonun daha avantajlı olduğu. birşey farkettimki motorsiklet kullanıcıları olarak bankaların akaryakıt kampanyalarından faydalanmak mümkün değil. bütün kampanyalar yüz lira ve üzeri bilmem kaçıncı alışverişte bonus üzerine kurulu. iyide benim motorum on litre benzin alıyor onu ne yapıcaz? hadi beni geçtim piyasadaki birçok motorsikletin deposu ufak. sonuç itibari ile bu kampanyalardan yararlanamıcaz onu anladım.

puan sistemine bakınca shell daha avantajlı gibi. iki farklı sistemi var birisi kgs kartı aynı zamanda puan kartı olarak kullanılıyor. diğeri ise hem puan kartı hem market alışverişlerinde money kart olarak kullanılıyor. market alışverişiyle işim olmadığından kgs olan kartı almayı tercih ettim. üç lira kart parası verdim ve ilk akaryakıtımı aldım bakalım bu puanlar nezeman işime yarayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder